Ինքնաստուգում

Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ «մայրենի լեզու» բաժնի հղումը։ 

Գրի՛ր, թե այս ամիս քանի՞ նյութ ես հրապարակել  բլոգիդ «մայրենի լեզու» բաժնում։

Արագածին բանաստեղծությունը և իր առաջադրանքները, «եթե չլիներ Կոմիտասը» տեղեկություն, Վիլյամ Սարոյան աշուն օր ռադիո նյութ։

Ի՞նչ աշխատանքներ ես ներկայացրել «Իմ ուսումնական ամառը» նախագծի արդյունքում։ Գրի՛ր վերնագրերը և կցի՛ր աշխատանքներիդ հղումները։

Ի՞նչ ռադիոնյութ,  ստեղծագործական աշխատանքներ ես պատրաստել «Կարդում ենք Սարոյան» նախագծի արդյունքում։  Կցի՛ր հղումը։ Վիլյամ Սարոյան

Ի՞նչ ուսումնական նյութ ես պատրատել «Կոմիտասյան օրեր» նախագծի արդյունքում։ Կցի՛ր հղումը։

Քանի՞ բառային աշխատանք ես հրապարակել բլոգումդ։ Կցի՛ր աշխատանքիդ էջերի հղումները։

https://davitsireyan.edublogs.org/2023/09/26/%d5%ac%d5%a5%d5%a6%d5%be%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b6-%d5%a1%d5%b7%d5%b2%d5%ad%d5%a1%d5%bf%d5%a1%d5%b6%d6%84/

Ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանք ես կատարել ամսվա ընթացքում։ Նշի՛ր վերնագրերը և կցի՛ր հղումները։

Չեմ կատարել

Ներկայացրո՛ւ ամսվա ընթացքում ընթերցածդ գրքի վերնագիրը և հեղինակի անունը։ Նշի՛ր, թե քանի էջ ես ընթերցել։

Չեմ ընթերցել

Մասնակցե՞լ ես մայրենի լեզվի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբին ։ Գրի՛ր պատասխանը։

Չեմ մասնակցել

Ամսվա ընթացքում կատարած աշխատանքներից ո՞րն ես ամենաշատը հավանել։ Գրի՛ր այդ աշխատանքի տեսակը և կցի՛ր հղումը։

Ընթերցարան աշուն

Գնահատի՛ր աշխատանքդ մայրենի լեզվի դասերին։

Լավ եմ աշխատել

Չեմ աշխատել

Լավ եմ աշխատել

Գերազանց եմ աշխատել

Ավելի լավ կարող էի աշխատել

Այլ պատասխան

Գնահատի՛ր վարքդ մայրենի լեզվի դասերին։

Կենտրոնացած եմ աշխատում և գրեթե միշտ լսում եմ ընկերներիս պատախանները և ուսուցչիս խոսքը։

Դանդաղ եմ աշխատում, բայց կարգապահ եմ և ուշադիր։

Դասերի ընթացքում ցրված եմ, քանի որ անկարգապահ ընկերներիս աղմուկը խանգարում է կենտրոնանալ։։

Դասերի ընթացքում անուշադիր եմ և ցրված։

Դասերի ընթացքում շատախոսում եմ, բայց հետո լրացնում եմ բացթողումներս։

Այլ պատասխան

Գնահատի՛ր մայրենի լեզվի դասերի արդյունավետությունը։

Խնդրի՛ր ծնողներիցդ մեկին, որ գնահատի մայրենի լեզվի դաընթացի արդյունավետությունը։

Ի՞նչ առաջարկ ունես։

Ես մայրենի արձյունավետությունը գնահատում եմ շատ լավ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով